Dit is een boek wat ik iedereen aanbeveel! Het is geschreven op een zeer prettige wijze door iemand die heel veel weet van de Route66. Als je geïnteresseerd bent in deze legendarische route, dan is dit een echte aanrader! Te bestellen bij Bol.com voor € 32,95

Route66, het begin, het einde en de reïncarnatie

Auteur:

 

 Route66, het begin, het einde en de reincarnatie

 

Productspecificaties

  • Nederlandstalig
  • 220 pagina's
  • ISBN 9789491250033

Samenvatting

Route66, Amerika's legendarische highway van Chicago naar Los Angeles. Een ding is zeker, Route66 rijden is een belevenis op zich! Heden en verleden kruisen elkaar gedurende de hele reis. Ik ben er door gegrepen en ik heb de gehele route meer dan 10 keer gereden, zowel als reisbegeleider van internationale groepen motorrijders als privé in een auto en een camper. De informatie in dit boek is dan ook gebaseerd op mijn persoonlijke ervaringen. Hopelijk wekt het lezen van dit boek genoeg interesse op om de route zelf een keer te bereizen. Ik heb van meerdere mensen begrepen dat deze reis een life-changing activiteit is. Route66 wacht op jou om deze ervaring zelf te beleven!
De opbrengst van dit boek gaat in zijn geheel naar de Nederlandse Route66 Association.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten